Secret De Joie

האצה שעושה  כותרות!

זה טבעי

יובש בנרתיק היא תופעה טבעית המתרחשת בכמה שלבים:

שלב 1 - ירידה באסטרוגן 

הורמון האסטרוגן אחראי בין היתר על הפרשת נוזלים המצפים את האזור האינטימי, והתחדשות הרקמה הרירית בתדירות גבוהה ומהירה. כאשר ישנה ירידה באסטרוגן, יש פחות התחדשות והעור פחות שומני ואלסטי, הופך לדק, עדין, רגיש ופגיע יותר. התחושה עוצמתית וכאובה במיוחד לרוב הפתח הנרתיק ובשפתיים החיצוניות.

שלב 2 - יציאה מאיזון

בנרתיק שלנו חי חיידק חשוב, הלקטובצילוס, הניזון מהנוזלים המופרשים בהתחדשות רקמת העור, ובתמורה לסוכרים הוא מספק חומצה לקטית השומרת על רמת pH מאוזנת באזור האינטימי. עם ההאטה בהתחדשות הרקמה, ללקטובצילוס יש פחות מזון, וכתוצאה מכך פחות חומצה לקטית מגיעה לאזור, ורמת החומציות עולה.

שלב 3 - שגשוג של חיידקים

רמת ה- pH נועדה לשמור על המערכת החיסונית הטבעית של האזור האינטימי מזיהומים, חיידקים ופטריות. כאשר רמת הpH עולה מעל 4.5 הנרתיק נותר עם הגנה מוחלשת ויותר קל לחיידקים ולפטריות להתפתח.

איך זה מרגיש? 

יובש גורם לתחושת חוסר נוחות ברמה שמשתנה מאישה לאישה. 

הביטוי הפיזי שלו עשוי להיות: תחושת גרד, צריבה, כאב, קושי בחדירה, כאב כמו תחושת שריפה או תחושה של נייר זכוכית בעת קיום יחסי מין, דלקות שתן נשנות אחרי קיום יחסים ועד לפציעה עד כדי דימום קל אחרי קיום יחסי מין.

לרוב פגיעה בתפקוד המיני כתוצאה מאי הנוחות, היא הסיבה שבגינה נשים רבות מחפשות פתרונות בעיקר להקלה על החדירה (באמצעות חומרי סיכוך) אך הצורך הגופני דורש מענה משקם שישיב לחות קבועה לאזור, ולא רק בזמן האקט המיני.

יצרנו את REVIVE כדי להעניק לך את הפתרון ההוליסטישיאפשר לעור שלך להתחדש, יעשיר אותו בלחות ויבלום את שגשוג המזהמים על ידי השבת רמת החומציות הנכונה לאזור.

משלוח דיסקרטי
עד הבית
ללא עלות

כדי לשמור על הפרטיות שלך, המוצר מגיע באריזת משלוח קרטון (מבלי שאפשר לראות מה יש בתוכה). משלוח VIP עד הבית ללא עלות (או איסוף עצמי מנקודת חלוקה).

מגזין סיקרט

אבל רגע, מהתחלה, למה יש בכלל קשר?מה קורה לתפקוד המיני במצבים של סטרס:

המוח שלנו לא מפריד בין סטרס קדמוני לסטרס מודרני וכמו בבעלי חיים, גם בני האדם חווים כסכנה לחיים, כאילו שאנחנו איילה ביער הפוגשת טיגריס רעב ומגיב פיזיולוגית למצב:

עכשיו כשפורים נגמר ואנחנו חוזרות לשגרה, אנחנו באמת בלי מסכות?

למה נשים מרגישות צורך להיות מושלמות כל הזמן?

ואיך זה משפיע על איכות החיים שלנו בפועל?

נמנעת מיחסי מין בגלל כאבים ואי נוחות בנרתיק? יכול להיות שהבעיה בכלל לא קשורה לחשק מיני – ייתכן שאת סובלת מיובש בנרתיק.

נכון, זה יכול להיות מביך ולא תמיד יש לנו עם מי לדבר על זה.

זו בדיוק הסיבה שהקמנו צוות יועצות דיסקרטיות שזמין עבורך בכל אמצעי התקשורת.

הצוות שלנו כאן לכל שאלה, התייעצות, התלבטות, שיתוף. רוצה שנחזור אלייך?

השאירי פרטים:

💬 072-391-0444
✉️ hello@secretdejoie.com

חיפוש